Здравейте, предварително искам да се извиня ако вече има такава тема във форума. По същество - харесъл съм си Алфа 146 и към всеки който се обърна за мнение относно модела и марката всеки ми казва бягай, не ти трябва такова нещо. Та въпроса ми е защо Алфите са оставили такова лошо впечатление сред хората и кои са им слабите места?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мнение за марката
Collapse
X
-
Всичко може да намериш във раздела 145/6
А относно хорското мнение и голфа се води мега здрава кола ама на един познат сервиза е пълен със фаувета а се разправяхме как от почти година алфа не е ходила при него.... Както и да е какво искаш какъв двигател е това което си харесал и за какво става дума като цяло тука има много начетени и отзивчиви хора и съм сигурен че ще получиш одвлетворителни отговори на въпросите си!!!Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
-
Ми накарай тези дето ти разправят колко се чупят алфите да се обосноват, сигурен съм се че не могат щото просто са чували...от някой дето си е взел гробница и не я подържа.Няма кофти коли, има кофти подържани коли.Разходи се по форумите на другите марки и ще видиш че проблемите не са само при нас.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Съгласен съм с теб dimitar_vd62, питал съм ги тези хора но наистина не могат да се обосноват, навсякаде из форумите които съм разглеждал винаги има някой който да пита за съответен проблем. Може би специално алфата е малко по капризна от към окачване но нормално по нашите пътища коя кола не е такава. А имате ли идея защо вървят толкова евтино, защото за около 1000 1500 може да си намериш една доста добра 146-ца?
Comment
-
специално 146 изобщо не е капризна от към окачване, нито са и скъпи частите по окачването. но за 1000-1500лв всичко е леш. то в цялото мобиле има 2-3 обяви които си заслужават да се проверят.
цените са ниски заради общото мнение че излизали скъпо за поддръжка. това привлече една особена клиентела, която си купува максимално евтина кола, кара без да пипа нищо по нея докато и вземе живота и след това в моргата. основно се купуват 156,147 и 166 от такива индивиди. така кръга се затваря.точка
Comment
-
146
Това, което не искат да се обосноват хората е, че Алфа Ромео, е ти примерно 146 туин спарк, е кола с двигател чиято периферия е неимоверно претъпкана с най-различни скъпи, но задължителни за смяна компоненти. То не са ангренажни ремъци (при положение че всяка уважавана марка слага верига), ролки, 8 свещи, кабели, моторчета за празен ход, термостати, дебитомери, вариатори и каквото се сетиш още. Встрани от това, почти всички части които са използвани за тази кола са бързоизносващи се и лесно чупещи се, съобразно с възрастта на автомобила и експлоатацията му в България.
Разбира се, следва да се отбележи че при 146 има примерно JTD двигателя който е дуракоустойчив, както и че примерно може да се попадне на подържан екземпляр. Отделно ако си сменил като мене всичко вътре по двигателя и си набутал по разни причини 10 000 (десет хиляди) лева за ремонти по колата от най-най-най различно естество, можеш да караш здрава и права Алфа Ромео.
Но там където купуваш хиксова кола втора употреба без гаранция, от хиксов продавач, да избереш Алфа Ромео, трябва да си много напред с парите за обслужване и ремонти. Каквито при положение че гледаш 146 за 1500 лева, не вярвам да разполагаш, затова съвета ми е - бягай надалеч.
Та така.Alfa 156 2.0 - ех,
Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.
Comment
-
.......е ти изтепа рибата у Струма с тоя пост.
От поста излиза,че само Алфа 146 ТС има дебитомер,кабели,моторчета,термостат и свещи и,че всичко се сменя при обслужване.
Голяма глупост е и туй за веригата ама карай.....и освен Свински Парк и наФтова печка има и 146 с боксерчета.
Не купувайте Алфи,возете се на влацииии!!!!!Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
-
за момента няма автомобил с по-евтина поддръжка от читава алфа JTD 146. Носач до 60 лв, един дебитомер я го смени някой я не, няма фап, пълно с части 2 у-ба, нисък разход на гориво и много як мотор.Всички по-скъпи части могат да се сменят максимум един път за 100 000 км, ако се кара толкова. Аз лично правя в последните години по 7500 на година.
По-добрите са JTD колега, бензиновите са за адреналин и садо-мазо! Това е в кръга на шегата.Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
Peugeout 2.2 HDI 133+++
Alfa 159 +++ next
Comment
-
Аз пък що си мисля,че е без значение дизел,туинс парк или боксер,носачите са едни и същи.
А по-доброто е относително и индивидуално.Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
-
Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщениеАз пък що си мисля,че е без значение дизел,туинс парк или боксер,носачите са едни и същи.
А по-доброто е относително и индивидуално.Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
Peugeout 2.2 HDI 133+++
Alfa 159 +++ next
Comment
-
Стига с тия 8 свещи,през ден ли се менят??????
Картера сам не се чупи,а разхода е за сметка на вървежа,не можеш да сравняваш 105 коня със 130 или 155.
И моля те не почвай,че като се чипне дизела как лети.......влацииии.....
Тия свещи са восъчни цръкварски сигурно,топат се бръже.Last edited by Кайо; d.m.y г., 00:59.Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
Comment